انگار برم بهتره

دل نوشته های من

همه چیز از همه جا

گاهی دلم میگیره حس خفگی میکنم دلم میخواد زار بزنم بگم دنیای لعنتی راحتم بذار بگم چی از جونم میخوای

بگم دست از سرم بردار بیا بگیرش این همه ی اون چیزاییه که بهم دادی مال خودت فقط ولم کن بذار خودم باشم لعنتی

آزادم کن من مال اسارت نیستم من اونی نیستم که تو میخوای نمیتونم اونی باشم که می خوای لعنتی راحتم کن اما

اما میترسم میترسم لج کنه لج کنه و بدترش کنه ..........



نظرات شما عزیزان:

ملینا اریا * مخروبه ی رویا *
ساعت18:42---5 آذر 1391
گاه دل من میگیرد / بیشتر وقت غروب / آن زمان که خدا نیز پر از تنهایی است .....





الباقی اش و همین الان فراموش کردم !
پاسخ:گاه دلم پر میزند هنوز برای تو....تو که حتی برای کم کردن شرم مثل مورچه ی روی دفترت هم کمی تفکر نمیکنی


آریا
ساعت17:42---20 مهر 1391
وب جالبی داری به وب من هم سری بزن
پاسخ:ممنون عزیز حتما میام


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





تاريخ جمعه 13 مهر 1391سـاعت 23:52 نويسنده farnaz
яima